loading...
اهنگ جدید/فیلم و سریال جدید/موزیک ویدئو های ایرانی
mojTaba بازدید : 148 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (1)

امیر تتلو : ما هنوز سَرِ پاییم و هرروز سَرِ کار !
کار که نه یه جور خودسوختن انگار ، می سازیم گلدون برا خار !!
هرچقدر خوب به چشم نمیاد ، حالا هی ناخوناتو بکش به دیوار !!
ما هم از برج بدمون نمیاد ، ولی هرکاریو نمیکنیم به عشقِ میلاد !!
میتونی بِهِم بگی پزشکِ بیمار !!

آهنگِ " مَرد ( من ) " بزودی !

برای دیدن پست های امیر تتلو به ادامه مطلب بروید

________________

Amir Tataloo : Ma taftim footbal :))) emshab sakht tarin tamrin e parkooram o daram farid mige hamechio emrooz yad migiram albume MAN ham ke too rahe doosetoon daram

__________

 

امیر تتلو : اسمِ آلبوم " من " هستش ! یعنى هم " من " (تتل) و هم " من " كه به انگلیسى میشه " مرد "  فقط اینكه قول دادیم واسه مجوز منتظر نباشیم و آلبوم رو سریع و رایگان بدیم بیرون ❤️

___________

 

Amir Tataloo : ZiAdi khasteAm chert goftam : ))) album esm dare !!! MAN !! Esme albume MAN hast yani ham man (tatal) va ham man ke be engilisi mishe mard <3 faghat in ke ghol dadim vase mojavez vai nassimo albumo sari va free bedim biroon <3 ghoorbane shoma khodafez

 

__________

 

امیر تتلو : خوابم نمیبره دارم فکر میکنم اسم آلبومو چی بذارم ؟!؟ شما چی میگیم ؟!

____________

امیر تتلو : تتلیتیا میگن برو واسه مجوز !!! حالا اگه من برم واسه مجوز چی‌ میشه ؟؟!! همه میگن اسم مقام معظم رهبری رو آورده واسه مجوز !!! پس از همون اول بیخیال مجوز شدم ! بعد اینکارو کردم که بدونید من اینکارو نه واسه مجوز کردم نه واسه خودشیرینی !!! من اینکارو کردم که بگم من زیر پرچم این کشورم و اینجا به دنیا اومدم و اینجا می‌میرم و میدونم دارم تو کشور جمهوری اسلامی زندگی‌ می‌کنم و پایبند به همه قوانین هستم و دیگه اینقد پیشنهاد های خارجی‌ بهم نشه !!! همین !! الان دوباره اعلام می‌کنم که آلبوم جدید امیر تتلو بدون مجوز و مجانی‌ پخش خواهد شد به صورت کاملا زیرزمینی مثل همیشه و اینکه من هنوز دست بوس همه مردم ایران همه بزرگترا همه پدر مادرا به ویژه مقام معظم رهبری هستم . صد بار دیگه هم میگم من کوچیک تک تک ایرانیام من خاک پای همتونم من فقط یه خدمتگزار واسه تتلیتیام و براشون با عشق موزیک میسازم! همین ! عاشقتونم ❤️ شب بخیر ❤️

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط گلنوش در تاریخ 1393/04/22 و 14:48 دقیقه ارسال شده است

این خبر خیلی که نه بیش حد عالی بود ممنون مجتبی
پاسخ : خواهش میکنم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام این وب مخصوص فیلم و موزیک هستش و اخبار روزانه امیر تتلو هم قرار میگیره و تمامی لینک ها هم سالم هستن . این وب همیشه بروزه نظر یادتون نره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1127
  • کل نظرات : 194
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 215
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 274
  • باردید دیروز : 323
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,332
  • بازدید ماه : 3,332
  • بازدید سال : 113,089
  • بازدید کلی : 480,067
  • کدهای اختصاصی