loading...
اهنگ جدید/فیلم و سریال جدید/موزیک ویدئو های ایرانی
mojTaba بازدید : 254 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (4)

 

تمامی مطالب مربوط به امیر تتلو از وبلاگ اقای مسعود شیری کپی میشه که میشه گفت بهترین وب امیر تتلو رو داره و سال هاس داره زحمت میکشه و از جون و دل مایه میزاره و پرچمش واقعا بالاس

و از همین جا ازش تشکر میکنم و خسته نباشید میگم

برای حمایت از اقا مسعود شیری حتما بهش سر بزنید مرسی

http://tataloo181.mihanblog.com/

تمامی اهنگ ها و فیلم ها هم از سایت تاپ صدا میباشد که یکی از بهترین و پربازدید ترین سایت های موزیک هستش

http://www.topseda.ir/

مرسی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط گلنوش در تاریخ 1393/04/24 و 4:07 دقیقه ارسال شده است

زدم نشد حالا دوباره زدم ببینم چی میشه

این نظر توسط گلنوش در تاریخ 1393/04/23 و 22:49 دقیقه ارسال شده است

من ایمیل گذاشتم میتونی تمامه فیلما موزیک ویدیو ها رو برام بفرستی ممنون میشم www.zoya14@chmail.ir
پاسخ : راستش فکر نکنم بتونم اما شما میتونین توی وب ایمیلیتون رو بزنین پست هارو بصورت اتومات میفرسته واستون

این نظر توسط امیر در تاریخ 1393/04/19 و 4:29 دقیقه ارسال شده است

سلام میخوای مدیر سایتت بشم پول هم هرچی کرمته بده من مدیر خوبیم پشیمون نمیشی بهم خبر بده اینم شمارم 093****5421


پاسخ : مرسی فعلا خودم هستم ایشالله بعدا



این نظر توسط ehsan در تاریخ 1393/04/18 و 8:45 دقیقه ارسال شده است

سلام مطالب وبت عاليه اما يه هدر مناسب که چشم کاربراي وبت رو بگيره و به موضوع و قالب وبت بخوره نداره من ميتونم برات طراحي کنم اول بيا نمونه کار هامو ببين بعد اگه دوست داشتي سفارش بده.
تو زمينه هاي ديگه هم کار ميکنم مثلا : بنر متحرک تبليغاتي و اسلايدر و تصاوير اسلايدر و کارت ويزيت و . . .

http://p30prozhe.rozblog.com


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام این وب مخصوص فیلم و موزیک هستش و اخبار روزانه امیر تتلو هم قرار میگیره و تمامی لینک ها هم سالم هستن . این وب همیشه بروزه نظر یادتون نره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1127
  • کل نظرات : 194
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 434
  • باردید دیروز : 402
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,759
  • بازدید ماه : 7,379
  • بازدید سال : 84,693
  • بازدید کلی : 451,671
  • کدهای اختصاصی