loading...
اهنگ جدید/فیلم و سریال جدید/موزیک ویدئو های ایرانی
mojTaba بازدید : 1096 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آرمین تو ای اف ام : مرسى از امیر تتلو كه حمایتمون كرد ، ما هر ٢ از یه خاكیم ، ما رو از دعاهاتون قافل نكنین ، ما با یه موج بیمار تكیه به كنج دیوار خسته از همه خسته از خالى بودن جاى صدامون تو برج میلاد ...، امیدوارم به زودى هم من هم امیر مجوزمونو بگیریم و تو كنسرت با استقبال گرمتون رو به رو شیم ، دست بوس همتونیم ... به امید دیدارتون

__________________

امیر تتلو : توضیح راجع به آهنگِ " منم یکی از اون 11 تام " :

عرضم به حضورتون که تنها انتقادی که از این آهنگ میشه ، اینه که چرا آهنگ شاد نیست ! اولاً باید بگم که آهنگ غمگین هم نیست ! دوماً من خواستم آهنگی درست کنم برای بچه های تیم ملّی نه برای جامِ جهانی ! آهنگ رو درست کردم و توش توضیح دادم که بچه های ما با چه سختی هایی اومدن بالا و فقط و فقط میخواستم به بچه های تیم انرژی بدم نه به کسِ دیگه ای ! آهنگ رو درست کردم واسه اینکه ایشالله بچه ها قبل از بازی ها گوش کنن و یادشون بیاد که با چه مشکلات و زحمت هایی به اینجا رسیدن و برن و با غیرت حریفارو بترکونن !! حالا بقیه دوستای هنرمند که آهنگای شاد و قِری میدن واسه شادیِ بعد از برد ، دمشونم گرم لطف کردن ولی هدفِ ما همین بوده و بس !!

دومین نکته در موردِ " یا زهرا " بود که تو آهنگ گفتیم ، باید بگم که هیچ ربطی به مجوز یا خودشیرینی و این حرفا نداشت !! من از خسرو پرسیدم که وقتی قبل از بازی حلقه میزنید چه شعاری رو میگید ؟! گفت یا زهرا ! از اون طرف هم بهترین قافیه برای اسمِ آهنگِ یعنی منم یکی از اون 11 تام ، یا زهرا بود که من احساس میکنم این کارِ خدا بود که اسمِ یا زهرا بیاد تو کار !! و من خیلی خوشحالم و درسته که خیلیا میگن قیافت به این حرفا نمیخوره ! آقا قیافه من نمیخوره ، قیافه بچه های تیم ملّی که میخوره که با این شعار میرن تو بازی !! خلاصه این چیزا نامردیه که میبندید به ما !

لازم بود این نکته ها رو بگم بهتون ، بچه های تتلیتی لطفاً به اشتراک بذارید


SouncCloud Link

https://soundcloud.com/amirtataloo-1/manam-yeki-az-oon-11tam


Official Link For Site

http://amirtataloo.org/post/1535

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام این وب مخصوص فیلم و موزیک هستش و اخبار روزانه امیر تتلو هم قرار میگیره و تمامی لینک ها هم سالم هستن . این وب همیشه بروزه نظر یادتون نره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1127
  • کل نظرات : 194
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 132
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 477
  • باردید دیروز : 402
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,802
  • بازدید ماه : 7,422
  • بازدید سال : 84,736
  • بازدید کلی : 451,714
  • کدهای اختصاصی