loading...
اهنگ جدید/فیلم و سریال جدید/موزیک ویدئو های ایرانی
mojTaba بازدید : 157 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)
امیر تتلو : خیلى فكر كردم !! خیلى !!! به این نتیجه رسیدم كه امیر تتلو هیچ وقت مجوز نمیگیره !!! از هر جا میرم جلو به در بسته میخورم !!! همه كار كردم دیگه از همه فحش خوردم اماهركارى میكنم بازم نمیشه !!!همه آدما هر كودوم یه جورسنگ انداختن خوب این یعنى چى ؟؟؟ یعنى خدا نمیخواد !!! یعنى اینكه من خودمم نمیدونم تا الآن از كجا اومده و از این به بعدم از همونجا میاد !! یعنى من باید دست خالى جلو برم تنها به عشق هركى كه طرفداره !!! خوب خودم این شعر و گفتم !!! دندمم نرم !! اینو میگم به اونایى كه اینروزا هرچى از دهنشون درومد بهم گفتن : دیگه حتى مجوز بدن هم من نمیخوام !!! اما تو كشورمم میمونم و پایبند به قوانین هم هستم چون میخواین باور كنید ، میخواین نكنید من متاسفانه عاشق اینجام و عاشق بااینكه همیشه میبازه اما باز به عشقش خدمت میكنه!!! آلبوم جدید امیر تتلو بازم شهریور امسال میاد و بازم كادو !! فداى یه تار موتووون !! میخوام یه قرون از این كار صد ساله سیاه در نیاد اما دعاتون پشتم باشه و واسه بابام آمرزیدگى بخرم ، همین !!! تش هممون میریم زیر خاك !!!

برای دانلود دو صدای امیر تتلو و دیدن بقیه پست های امیر تتلو به ادامه مطلب بروید
_______________
مثل اینکه روزهای خوب توی راهن

_______________
امیر تتلو : عرض کنم که خیلی از دوستان میپرسن کارِ بعدی که بیرون میاد چیه ؟! والا ما همزمان داریم روی همه آهنگا کار میکنیم و ایشالله تا 2 ، 3 روزِ آینده آهنگ " زمین مالِ ما نیست " که واقعآً کارِ خیلی خوبی شده ، بیرون میاد . به قولِ یکی از دوستان این آهنگ میتونه جوابِ همه ی سوالا باشه !! منتظر باشید یه هدیه ی خوب تو راهِ ! آخرِ هفته ی خوبی
 
داشته باشین دوسِتون دارم 


Amir Tataloo : Inam az covere ehtemalie ahange zamin male ma nist !! Khode ahangam ishalla 2/3 rooz dige miad <3 akhare hafteye khoobi dashte bashin <3 doosetoon daram

__________________
Amir Tataloo : Zamin male ma nist Aliii shode !!! Beghole yeki az doostan mitoone javabe hameye soAla bashe !!! Ghol midam in bidaria natije mide !! Montazer bashid ye hedyeye khoob too rahe !!

_____________
امیر تتلو : اینم بنویس : عشق پا برجاست حتى تو مشترى و ناهید میشه تو صورت هر آدمى یك ماه دید ...!

برای دانلود Voice به ادامه مطلب مراجعه کنید
Save Target As

Download
_________________
امیر تتلو : پسر بنویس : پرنده ها مال ما نیستن ! دریا مال ما نیست ! حتى من مال تو نیستم ! زمین مال ما نیست !

برای دانلود Voice به ادامه مطلب مراجعه کنید

Save Target As

Download

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام این وب مخصوص فیلم و موزیک هستش و اخبار روزانه امیر تتلو هم قرار میگیره و تمامی لینک ها هم سالم هستن . این وب همیشه بروزه نظر یادتون نره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1127
  • کل نظرات : 194
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 323
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,174
  • بازدید ماه : 3,174
  • بازدید سال : 112,931
  • بازدید کلی : 479,909
  • کدهای اختصاصی