loading...
اهنگ جدید/فیلم و سریال جدید/موزیک ویدئو های ایرانی
mojTaba بازدید : 170 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)
امیر تتلو : من خیلى جاها پاى ایران و ایرانى وایسادم !!! بازم وایمیسم حتى اگه خیلى از هواداراى خودم سر یه خارجى بهم این همه فحش بدن !!!!!! حتى اگه همه بگن خود شیرینیه واسم مهم نیست !!!! ماااا ایرانیا نژاد برتر دنیا هستیم و همه باید بهمون احترام بزارن !!!! بچه هاى والیبال و ندیدین چجورى برزیل و تركوندن !!!! آیا امكاناتشون یك دهم برزیلیا بووود !!!!!! من تیم فوتبال ایران رو هم جزو ٨ تا تیم جام جهانى میبینم !! حالا شما میخواین بخندین ، میخواین بگین خود شیرینیه !!!! برام مهم نیست !!!!بچه ها ى ما هیچ فرقى با مسى و رونالدو ندارن !!!! گور پدر خارجیا اصلا !!!!!!! شب بخیر

_______________
امیر تتلو : من كه منظورى نداشتم اعصابم خورد بود ولى اونایى كه تو پست قبلى به سیاه گفتنم گیر دادن بهم گفتن نژاد پرست برن بمیرن بهتره !!!! اینو بدونید كه من هیشكى به جز ایرانیا رو آدم حساب نمیكنم چون اونا دقیقا همین كار رو میكنن !!! كارى نداره كه اونایى كه سنگ خارجیا رو به سینه میزنن برن تو خارج از كشور بگن ما ایرانیم ببینن آدم حسابشون میكنن یا نه !!!! حتما میخواین بگین با دولتمون مشكل دارن دیگه ؟؟؟؟ منم جوابم اینه كه دارن كه دارن غلط میكنن به مردممون بى احترامى میكنن !!!!
_____________
امیر تتلو : خودم كاراى این یارو رو دوست دارمااا اما آخه ما چیمون از این یه وریه سیاه كمتره ؟؟؟خدایا ازت میخوام همه اونایى كه صبح تا شب با عشق كار میكنن رو یه كارى كنى كه فقط یه هفته حقوق نگیرن !!!!! البته دلم نمیاد بعدش دو برابرشو بهشون بده !!! فقط میخوام بفهمن ١٢ سال كار شبانه روزیه بى حقوق یعنى چى !!! به بزرگیت قسم سر یه ماه محل كارشون و میزارن رو سرشووون !!! الآنم من چیزى نمیخوام همین كه همینایى كه گوشمون میدن لااقل پاى كامنتا فحش ندن كافیه !!!!

_________________
امیر تتلو : اونایی که بعدِ مرگم میفهمن من کیٓم هیچ تقصیری ندارن !!!! تقصیرِ خودم بوده که یا زود مُردم یا دیر کارامو انجام دادم !!! اونایی که منتظرن من بمیرم تا بعدِ مرگم بفهمن امیر تتلو کی بود هم بدجوری کور خوندن ! چون من قبلِ اینکه حتی پیر بشم بهشون میفهمونم امیر تتلو کیه !!! درسته به اندازه ی خیلیا تو جوونیم عشق و حال نکردم ولی مطمئنم که مثلِ خیلیا تو پیری تنها نمیمیرم دنیا بشین تماشا کن که چجوری حقمو ازت میگیرم ! خودمم نگیرم تتلیتیا میگیرن !!!! من خسته ام اما هستم ❤️ در ضمن من دیگه هیچوقت نمیخوام تو برجِ میلاد بخونم ، اونجا واسه تتلیتیا كوچیكه !! برجِ میلاد باشه واسه همونایى كه لیاقتشو دارن ! ایشالله كنسرتمون تو استادیوم آزادى عاشقتونم ❤️
________________
امیر تتلو : عرض کنم که ما واقعاً گیج شدیم ویدئوِ " منم یکی از اون ١١تام " با کارگردانیِ " سپهر وى " امشب آماده میشه ، ویدئوِ " با تو " با کارگردانیِ " اردشیر احمدی " آماده شده از اون طرف کلّی آهنگ داریم !!! تموم شد ، اطمینان ، از شبِ اول فهمیدم ، اون الآن حالش خوبه ، واسه تو همیشه میخندیدم ، زمین مالِ ما نیست ، تو تو دیدِ من نیستی و و و واقعاً نمیدونیم چیکار کنیم و کِی کارارو پخش کنیم ولی فِک میکنم اولین کاری که بیرون میاد ویدئوِ " منم یکی از اون ١١تام " باشه که ایشالله همین ٤شنبه میدیمش بیرون ! ولی بازم معلوم نیست و خبرِ دقیقشو بهتون میگم ❤️ عاشقتونم ❤️ این عكس هم من به همراهِ آقا امیر ، آقا موسى و آقا نادر ما هنوز سٓرِ پاییم و هرروز سٓرِ کار !!! عشقید ❤️




 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام این وب مخصوص فیلم و موزیک هستش و اخبار روزانه امیر تتلو هم قرار میگیره و تمامی لینک ها هم سالم هستن . این وب همیشه بروزه نظر یادتون نره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1127
  • کل نظرات : 194
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 181
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 221
  • باردید دیروز : 323
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,279
  • بازدید ماه : 3,279
  • بازدید سال : 113,036
  • بازدید کلی : 480,014
  • کدهای اختصاصی