loading...
اهنگ جدید/فیلم و سریال جدید/موزیک ویدئو های ایرانی
mojTaba بازدید : 153 چهارشنبه 13 فروردین 1393 نظرات (5)
 این صدا رو حتما گوش بدین برای دانلود صدا روی عکس کیلیک کنید اردلان طعمه هم از امریکا برگشته پیش تتلو صداش هم تو این فایل هس
امیر تتلو : چشام ضعیف شده عینکی شدم یه خبرِ بسیار بَدِ دیگه هم دارم که خودم خیلی ضدِحال خوردم سَرِش اینکه دستم رو باید دوباره عمل کنم کلاً باز همه ی کارام عقب میفته

امیر تتلو : Hello

برای دانلود Voice روی عکس کلیک کنید

*********

اینم  یه Voice از DiDi نادر کوهستانی که در مورد آهنگ مرسی توضیحاتی میده

برای دانلود Voice روی عکس کلیک کنید

*********************************

 

امیر تتلو : عرض کنم که من روی اینستاگرام دارم بچه های تتلیتی رو فالو میکنم ! هروقتی که وقت کنم میرم و دونه دونه به صورتِ کاملاً شانسی همرو فالو میکنم ، اونم چرا ؟! چون از بینِ 1000 نفر حتی 1 نفر ممکنه وقتی که ببینه امیر تتلو فالوش کرده از تَهِ دل خوشحال شه ، و وقتی میشه با فشار دادنِ یه دکمه این کارو کرد چرا که نه ؟! هروقت وقت کنم حتماً این کارو میکنم بعد چون فالوها خیلی زیاده ، من اصن نمیبینم که کی رو دارم فالو میکنم و کی هست !! هنوز عکسا باز نشده ممکنه یکی رو فالو کنم ! برای همین بعضی وقتا پیج هایی به اشتباه فالو میشن که نمیدونم عکسای زشتی میذارن یا مشکل دارن :| اینا هیچکدوم دوستای من نیستن و شاید فقط کمتر از 10 نفرِ کسایی که فالو میکنم از دوستام باشن !! و خلاصه اینکه اگه دیدین کسی رو فالو میکنم که عکسای زشتی گذاشته مطمئن باشین که من ندیده فالو کردم و این نیست که از روی علاقه این کارو کرده باشم اینم توضیحی بود که لازم دونستم بگم عاشقتونم

***************

 

امیر تتلو:کامنتا رو می دیدم که خیلی‌ از هواداراى خسرو و هواداراى استقلال و خیلی دیگه از جمله این روزنامه خسرو رو اذیت کردن سٓرِ عکس با ما !!! خواستم بگم که خسرو اصلا از آهنگاى من خوشش نمیاد و اصلا نمیدونه رپ یعنی‌ چی‌ !!! بیچاره همش سٓرِ تمرینشه !!! ولی‌ من عاشقِ بازیشم و هوادارش !!! ازش خواستم باهام عکس بگیره !!! حالا من آدم بدی هستم اوکی !!! من زیرزمینی اوکی !!! به این بیچاره چه ربطی‌ داره ؟! ایشون موظفه دلِ هواداراشو به دست بیاره و با همه عکس بگیره !!! انقد سرِ یه آدمِ به قول خودتون بیخود و زیرزمینی‌ اعصابِ یه قهرمان ملی‌ رو بِهٓم نریزید ، اونم دمِ بازی های آسیایى و جام جهانی‌ !!! اینا با اعصاب خراب و حاشیه چطوری پرچم کشور رو ببرن بالا !!! در آخر من از جامعه ی فوتبال و مسولین معذرت میخوام ! اصلا دوست نداشتم که ذهنِ بچه هامون قبلِ جام جهانی‌ حتی یه ذره خراب شه و قول میدم علی‌ کریمی‌ رو که دیدم ازش نخوام باهام عکس بندازه 

 

 ************************************************

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط لیلا در تاریخ 1393/01/26 و 19:45 دقیقه ارسال شده است

لایکشکلک
پاسخ : خیلی ممنون

این نظر توسط tatinachat.ir در تاریخ 1393/01/25 و 21:57 دقیقه ارسال شده است

اگر میخواهید وبلاگتان را در چت روم خودم برایتان ثبت کنم ماهی 5000 هزار تومن هزینه اش میشود و اینکه وبلاگ ات خیلی قشنگ است
پاسخ : مرسی که اومدین.
من تو رووم های کوچیک وبم رو ثبت نمیکنم

این نظر توسط Darya در تاریخ 1393/01/25 و 18:19 دقیقه ارسال شده است

داداش نوکرتم/دمت گرم حسابییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خدایی حال میکنم واسه اخبارت........................
خودت که منیدونی عشق تتلوام
بازم مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییی
فدااااااااااااااااااااااااااات
پاسخ : خواهش میکنمخیلی ممنون که اومدین

این نظر توسط تتلیتی در تاریخ 1393/01/15 و 23:04 دقیقه ارسال شده است

مجتبی جان من هم خیلی تتلو را دوست میدارم و 8 ساله که گوش میدم و با آهنگاش زندگی میکنم....
خیلی حال کردم با وبت
پاسخ : خواهش میکنمومرسی اومدین
پاسخ : برو بابا خودتی

این نظر توسط هدیه کیانی در تاریخ 1393/01/15 و 15:23 دقیقه ارسال شده است

سلام چه جالب من هم مثل شما طرفدار تتلو جان هستم.شکلک
نمی دونم چرا همه راجب این خواننده نظر منفی دارند نظر شما درمورد این چیست
چند ساله گوش میدین من یه هفت سالی هست با تشکر از شما
پاسخ : سلام مرسی که اومدین تتلو بد خواه زیاد داره ولی طرفداراش هم از تمام خواننده های مجاز و غیر مجاز بیشتره.من هم یه چنسالی هس


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام این وب مخصوص فیلم و موزیک هستش و اخبار روزانه امیر تتلو هم قرار میگیره و تمامی لینک ها هم سالم هستن . این وب همیشه بروزه نظر یادتون نره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1127
  • کل نظرات : 194
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 218
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 278
  • باردید دیروز : 323
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,336
  • بازدید ماه : 3,336
  • بازدید سال : 113,093
  • بازدید کلی : 480,071
  • کدهای اختصاصی